Jak to děláme

Orientujeme se na člověka

Orientujeme se na člověka

Komunikace probíhá mezi lidmi a lidé jsou od přírody komunikativní tvorové. Proto veškerou svou práci orientujeme od lidí k lidem. Fungujeme jako prostředník mezi klientem, novinářem a veřejností. Komunikace musí být obousměrná, jinak postrádá efektivitu. Věnujeme se všem možným formám offline i online komunikace. Prioritou číslo jedna je pro nás klientova spokojenost.

Reflektujeme zkušenosti a přemýšlíme

Reflektujeme zkušenosti a přemýšlíme

Může se to zdát banální či samozřejmé, ale věřte, že není. Neděláme práci pro práci, každý krok pečlivě zvažujeme. Provádíme analýzu trhu a cílové skupiny, zkoumáme konkurenci. Každá komunikace musí mít nějaký cíl a někam směřovat. Zároveň každá kampaň přináší něco nového. Máme zkušenosti z různých druhů komunikace a ty dokážeme promítnout do nových projektů a efektivně je využít. To vše máme do detailu promyšlené. S námi budete vždy o krok napřed.

Pracujeme s novinkami

Pracujeme s novinkami

Chcete-li uspět na trhu, musíte být adaptabilní. Intenzivně se vzděláváme na poli marketingu a komunikace. Věnujeme se nejnovějším trendům a nebojíme se je zahrnout do naší každodenní práce.